EDEBİ ARAŞTIRMA DERSLER
KOMİK NET HAFİYESİ YAZ Bİ YERE *


victory


65
YORUM
20
PAYLAŞIM
Şimdi opereysin.com'da: Kahvenizin Tek Düşmanı
“iPhone şifremi unuttum!”

“Kaliteli bir şifre, kolayca tahmin edilemeyecek bir şifredir” derler. Bazen o kadar kaliteli şifreler bulmayı başarırız ki (!), kendimiz de unuturuz.

Peki iPhone güvenlik şifremizi unutmuşsak, telefonumuzu yeniden kullanabilmek için nasıl bir yol takip edebiliriz?

Bu konuda internette pek çok fikir var. Ancak hemen söyleyelim: Sahte bir acil araması yapmak, iPhone keychain klasöründen şifreyi içeren dosyayı silmek gibi fikirlerin yararı yok. O fikirlere göre biraz daha uzun, ancak probleminizin gerçek çözümü olan yöntem şu şekilde uygulanabiliyor:

1) iPhone’unuzu her zamanki gibi iTunes ile senkronize edin. Şifrenizi girmeseniz dahi, telefonunuzu iTunes ile senkronize etmeniz mümkündür.

2) Bilgisayarınıza takılıyken, telefonunuzu DFU moduna alın. Bunun için yapmanız gereken, telefonunuzu kapattıktan sonra, güç düğmesine ve ana ekrana dönme düğmesine 10 saniye kadar birlikte basmak. Apple logosunu gördüğünüzde, güç düğmesine basmayı bırakın ve ana ekran düğmesine basmayı sürdürün.  USB Kablosu, iTunes logosu ve “Connect to iTunes” yazısı bulunan bir ekran görüntüsü göreceksiniz.

3) iTunes programınız açıksa, iTunes’un Recovery modunda olan bir iPhone gördüğünü ve tamir etmesi gerektiğini söyleyen bir uyarı çıkacak. iTunes’daki Restore butonuna tıklayarak iOS’un tekrar telefonunuza yüklenmesini ve kurulmasını sağlayabilirsiniz.

4) Kurulum sonrasında iPhone’unuzu tekrar iTunes ile senkronize edin.

Böylece telefonunuzdaki bütün veriler kurtulacak ve telefonunuzu şifresiz hale getirmiş olacaksınız.

Geçmiş olsun…

Etiketler: ,

Beğeneceğiniz Yazılar

65 Yorum Var

    Halil ŞENOL 21 Ocak 2012

    Kardeş teşekkür ederiz vermiş olduğun bilgiler iin bakıyorum şimdi olacakmı diye inşallah bir sorun olmaz

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    soner özer 14 Mart 2012

    şifre varken senkronize edilmiyor :@

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    Hindirin taka 24 Nisan 2012

    aynen öyle şifre varken senkronize edilmiyor.mümkün demişsiniz de keşke onu da yazsaydınız.

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    misafir 18 Mayıs 2012

    çok çok teşekkür ederim .işlemleri sıraıyla acele etmeden yapınca oluyor.Ancak bilgisayarınıza telefonınızın daha önceden yedeklenmesi şartıyla tüm rehber geri geliyor.tekrar tşekkürler.

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    hüseyin çalışkan 4 Haziran 2012

    yaa off olmuyo ortasındayken parola olduğu için yedeklenemiyor dedi :(

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    fatihuslu 16 Haziran 2012

    Eyvallah çok işime yaradı. Duamı aldın

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    sila 25 Haziran 2012

    ya daha oncesinden hic guncelleme yada verileri yedekleme yapmadiysak verileri kurtarmanin bi yolu yok mu

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    ÜMİT 1 Temmuz 2012

    çok teşekkür ederim tel çalışıyor şu anda :) emeğine sağlık

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    ali dinçoğuz 3 Temmuz 2012

    Merabalar arkadaşım,
    Benim telefonum garantili ve iphone 4 s
    Daha önceden yedekleme ve itunese hiç bağlamadım , çocuk parola koymuş unutmuş açamıyoruz. Yazdıklarını uyguluyorum DFU yap demişsin aynen yapıyorum fakat yine kilitli ekran ile açılıyor. Yardımcı olursanız sevinirim. Verilerimide kurtarabilirmiyim.

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    eren 13 Temmuz 2012

    ben aynılarını yaptım ama şuaan hala gülcelleme indiriyor ve aynı zamanda şifre istiyor

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    Murat 20 Eylül 2012

    Merhaba,

    Ben işlemleri yaptım. Format başladı ancak sonunda kilit var, devam etmek için kilidi açmalısınız gibi bir uyarı çıktı.
    Başka bir yolu var mı acaba?

    Teşekkürler

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    azat ozperk 10 Kasım 2012

    3 satir uğraşıyorum arkadaş ta yardım etti ama yapamadıkk kafam alak bulak oldu telefonum şifresin unuttum nasıl kaldıracam bilen varmı
    tşkler

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    mert can şahin 26 Kasım 2012

    size çok teşekkür ederim eğer siz olmasaydınız yarın işi gücü bırakıp okuldan sonra şifre kırdırmaya gidicektim teşekkür ederim :))

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

      cansu 11 Şubat 2014

      Ya hic birsey ypamiyorm bna yrdim edermsinizz nsil yapcam nasil iTunese baglanncam bilmiyorm eger bna yardim ederseniz size cok ama cok dua ederim lutfeeen yardm edin bana … :(

      Henüz kimse beğenmemiş.

    santorias 12 Ocak 2013

    Arkadaşlar İ phone u kapatın. Kablo takılı olması.
    Daha sonra HOME tuşuna basılı tutarak kabloyu takın.
    Home tuşundan parmağınızı kaldırmayın. Ta ki ekranda kablo işareti görünene
    kadar. Bu işlem sırasında i tunes açık olmalı.
    Ekranda uyarı çıkacaktır.
    Uyarıyı onaylayın.
    Bu kadar.

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

      santoriasa 28 Nisan 2014

      Itunes açık değil ekranda Itunese bağlan diyo. Nasıl bağlancaz

      Henüz kimse beğenmemiş.

      şeyma 19 Ağustos 2014

      deniyorum inşallah olur dediklerinizin hepsini yaptım sürenin dolmasını bekliyorum
      :)

      Henüz kimse beğenmemiş.

      Kann Kann 26 Ekim 2014

      aynısını yapıyorum ama olmuyor.birzamet yardımcı olurmusunuz

      Henüz kimse beğenmemiş.

      Hasan 28 Nisan 2015

      hocam olmuyor işte her şey tamam da sadece kurulumdan sonra yeni mi eski mi diye sormuyor direk eski kullanıcı adı çıkıyor ve şifreyi girin diyor

      Henüz kimse beğenmemiş.

    tufan 31 Mart 2013

    Eyvallah birader.iki saatten beri sifrede sifre.gitsin bilgiler.ama bir defada oldu
    ikinci telefonuda fix ediyorum simdi sgl.

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    Arda 20 Mayıs 2013

    Arkadaşlar ben geçen ay ıphone 5 aldım.Sonra Injustıce diye bir oyuna başladım sevdim ve paralı şeyler indirdim bu işlemi yaparsam onlar gider mi?.Yada şifreyi kırdırmaya gitsem gider mi?

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    maduriye 22 Mayıs 2013

    bana iphone4 hediye geldi hediye paketinin içinde sadece tel vardı ben sonradan şarj vb. aldım itunesi pcye yükledim pekçok işlem yaptım 5 ay oldu sanırım tel elime geçeli şifremi unuttum bu güvenli mi?

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    mecbur 15 Temmuz 2013

    hiçbir işe yaramadı

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    misarir 17 Kasım 2013

    ıphone nu arkadasa sattım kullanadadım dedi geri satın
    aldım sorun su telefonu satarken sıfırlayıp verdim o da kendi
    icloud adresini almıs ve kurulum yapmnıs sonrada ben aldım telefonu
    sıfırlaya mıyorum çünkü şifresini unutmus bende birkac denemeden
    sonra tel coktu itunes üzerinden geri yukleyemıyorum bilinene butun
    yontemleri denedim benim icloud adresim hala aktıf ama eskı adresı
    sılmeden telı etkınleştıremıyorum bu konuda yardım edecek varsa cık
    sevınırım tesekurler

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    Elif 1 Ocak 2014

    Lütfen yardım edin bende uyku sersemliğiyle şifremi değiştirdim sabah şifremi epey denedim ancak olmadi:(telefoncuya götürdüm telefon açıldı ama bütün verilerim gitti:(onları geri getirmenin yolu mümkünmü lütfen yardım edin

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

      opereysin 7 Ocak 2014

      Eğer bu olay öncesinde iPhone unuzu iTunes aracılığıyla bilgisayarınıza yedeklediyseniz son şekliyle yeniden yukleyebilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken cihazınızı bilgisayara takıp yeniden yükle seçeneğiniz seçmelisiniz.

      Henüz kimse beğenmemiş.

    eyi80 8 Ocak 2014

    mrb iphone 4s telefon kullanıyorum yanlışlıkla güncelleme yaptım şifremi unuttum icloud hesabımı nasıl açabilirim bilen varmı yardımcı olun lütfen

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    Mehmet ÇAVUŞ 13 Ocak 2014

    İKİNCİ EL İPHONE 4 ALDIM.
    APPLE KİMLİĞİ OLUŞTURULMUŞ.
    CİHAZ PASAPORT KAYITLI.
    AMA NE FATURASINI BULABİLİYORUZ NEDE APPLE KİMLİĞİNİ OLUŞTURAN KİŞİYİ.
    BU CİHAZI NASIL ÇALIŞTIRABİLİRİM BİLEN VARMI ACABA.

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    Ali Barış Bilen 17 Ocak 2014

    Eyvallah.

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    befrin 6 Şubat 2014

    tesekkurler

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    Yavuzhan Gökdağ 4 Mart 2014

    kardeş saol galiba oluyo 50 saniye kaldı

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    hazal 5 Nisan 2014

    şifre girebilme sürenizin dolmuş olması gerekiyor. İlk denemede benimde olmadı ama şuan fabrika ayarlarına geri döndüm biraz uzun sürüyor ama sonunda oluyor

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    ceren 5 Nisan 2014

    Boş anıma denk gelerek şifremi değiştirdim fakat unuttum ve 2 saattir denemeye çalışıyorum ama hepsinde yanlış girdim. Iphone ve iTunes bağlı değildi zaten bilgisayar eski yeni güncelleme kaldırmıyor bende haliyle yapamıyorum hiçbir şey itunes da eski güncelleyemiyorum ne yapacağım? Kormuyorum..

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    dadas 12 Nisan 2014

    beyler ilkini denedim olmadı 2 yi deneyecem bakalım onda olcakmı acaba

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    ÖMER 19 Nisan 2014

    kardeşim çoooooooook tşk ler oldu telefoncuya götürdüm benden 50 tl istedi senin dediğin gibi yaptım 10 dakikada oldu çok sağol emeğine sağlık

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    mert 28 Nisan 2014

    hocam ben şimdi yaptım iphone geri yükleme icin hazırlanıyor diyor 10 dkdır nasıl olucak

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    musab 9 Mayıs 2014

    merhaba arkadaslar ben ikinci el bi cihaz aldım restore ettim ve active ekranında ve benden mail ve sifre istiyor tlf aldıgım yer kapatmıs ne yapabılırım hıc bır yolu cözumu yok mu bunun sap gıbı kaldı tlf elimdee :( :( :(

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    misafir 11 Haziran 2014

    Afedersiniz, yedeklemede uygulamalarımın içindeki veriler siliniyor mu?

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    ezgi 28 Haziran 2014

    merhaba ıphone 4 var bende ıos 6.1 sürümünü geri yükledim herşey halloldu telefon ilk aldığım gibi açıldı başladı itunes da bağlı apple istiyo ama ben kimliğimi unuttum ne yapmam gerekiyor

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    misaffir 29 Haziran 2014

    MERHABA BEN 13 YAŞINDAYI. KARDEŞİM ŞİFREMİ GÖRDÜ DİYE ŞİFREMİ DEĞİŞTİM SONRA DA UNUTTUM. İTUNES İ YÜKLEMEYE ÇELIŞTIM AMA OLMADI NE YAPABİLİRİM????

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    beliz 13 Temmuz 2014

    MERHABA SADECE BİR SORU SORACAĞIM:TÜM BU İŞLEMLERİ YAPTIKTAN SONRA İPHONE’UMDAKİ HERŞEY SİLİNECEK Mİ??

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    Ubilinmeyen 18 Temmuz 2014

    Teşekkür ederim dediklerini uyguladım başarılı Çok teşekkür ederim

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    hüseyin 28 Temmuz 2014

    rusyadan bir adet aypet 3 aldım ve gayet sorunsuz çalışıyordu şifre koydum bır sure kulanmadım kulanmayıncada malum şıfreyı unuttum şifreyı kırmak ıcın bu adımları yaptım ve bu seferde aypet kendını kıtledı şimdi ılk sahıbının gırış yapmış olduğu aple kımlığını ıstıyor açılması ıcın bu durumda yapabılcemız bırsey varmı yoksa copemı gıdecek verdığımız paralar ..

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    gfaur 31 Temmuz 2014

    şifremi unutum neseıl aca bilirim

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    ensar 21 Ekim 2014

    bu sistem i cloud şifre sıfırlamasına yarıyormu benim sorunum app şifremi unutmam ve sıfırlamak için msn ve güvenlik sorusu istiyo bunlarla iletişimişm yok ne yapmak gerekiyor tekkürler

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    orhan varol 2 Kasım 2014

    allah razı olsun be oluyor 😀

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    akın 8 Kasım 2014

    Merhaba arkadaşlar ben yaklaşık 5 saat gibi bir süre uğraştım
    en son alınan i could yedeklemesi yoksa bütün çaba boşa oluyor, nedeni de i could geri yüklemesi mi i tunes geri yüklemesi mi diye soruyor !
    bu da i tunes şifresini bilmediğin zaman imkansız veya daha önce şifresiz olarak yedekleri kendi pn ne indirmediysen imkansız gibi
    sonunda oldu ama şanslı olduğum kısım diğer itunes hesabımı hatırlamam oldu ( burası biraz karışık )
    Neyse sonuç olarak bu konuda sıfırlama başlangıcında yardımcı olan forum sahibine teşekkür ederim .

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    ZEYNEP 9 Aralık 2014

    NASIL SENKRONİZE EDİCEZ ANLAMADIM LÜTFEN YARDIMCI OLUN

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    ufuk 22 Aralık 2014

    Sağolasın kardeş,1 saat kaldı diyor inşallah düzelecek

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    hilal 28 Aralık 2014

    Allah razı olsun resmen hayatımı kurtardın sakince yapınca oluyor bende de şifre istemişti ama açıklamayı iyi okuyun ve uyun oluyor çok teşekkür ederiiim

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    İsiMsiZ 14 Ocak 2015

    TEŞEKKÜRLER
    Galiba olacak gibi olursa bol duamızi alacaksın

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

      esref 17 Ocak 2015

      selam kardeş gercekden oldumu yardımcı olurmusun ben yapamadım 5s benimki

      Henüz kimse beğenmemiş.

    Nurgül 22 Ocak 2015

    Telefonum şuan kilitlendi şifreyi yanlış girdiğim için. üst üstte 1 saat kilitlendi ve şifreyi hatırlamıyorum. icolud a bagladım dediğiniz gibi yaptım fakat İPhone parolayla kilitlenmiş olduğu için ona bağlanamadı İPhone’da parolonuzu girmelisiniz diyor. Lütfen acil bi yardım edin ALLah rızası için.

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    onur 23 Ocak 2015

    Senkronizasyon değil restore var hata kurtarma fon var oradan yapacaksinizda bana telefonu sifirlamadan lazim sifre

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    balimcann 29 Ocak 2015

    arkadaşlar ben saatlerdir uğraşıyorum bi türlü olmuyo etkinleştirmek için apple kimliği istiyor yardımcı olursanız sevinirim.

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    Coşkun 3 Şubat 2015

    Samsung galaxy note 3 kullanıcısıyım, kardeşim kullanıyor diye ilk defa iphone 4s elime almak nasip oldu, bahsettiğinizin dışında 1 inci madde olan senkronize edemediğimden ilk once güncelleme ve geri yükleme seçeneğini denedim umarım işe yarar.

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    umut 3 Şubat 2015

    bu i cloud içinde geçerlimi

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    mehmethanifi 13 Şubat 2015

    Teşekkür Ederiz.

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    ali 18 Şubat 2015

    selam arkadaslar
    problemim icloud code acabilen biri varmi yardimci olabilirmisiniz iphone 4s internetten satin aldim icloud varmis acamiyorum
    tesekkurler yardimlariniz icin simdiden

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    Faruk 13 Mart 2015

    Güncelleme şifresini unuttum
    Nasıl Yaparım

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    evo 14 Mart 2015

    ALLAH razı olsun dostum, kurtardım telefonu 😉

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    ismim yok 20 Mart 2015

    dediklerinizi yapınca telefonumdaki resimler veya uygulamalarım falan silinecek mi?

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    Hilal 14 Nisan 2015

    Merhaba ikinci el Iphone 4 S aldım ıcloud Şifresi var kıramıyorum telefonu önceden kullanan kişiye de bilgilerine de ulaşamıyorum Faturası da yok ne yapmam gerekiyor nasıl kırabilirim ne olur yardımcı olun

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    cd 1 Mayıs 2015

    Iphone un sifresini kirdigimizda uygulamalarim resimlerim vs silinir mi

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

    rubin 26 Mayıs 2015

    arkadaşlar bu ı cloud şifresi değil telefona konan ilk açılış şifresi gibi birşeyden bahsediyor. ı cloud şifresini unutanlar bunu yapmasın lakin ı cloud şifresini unuttuğu halde telefonu çalışanlar var ise sadece apstore u kullanamaz bunu yparsanız telefonunuz komplekitlenir bir daha acamazsınız

    Henüz kimse beğenmemiş. - Cevap Ver

Yorum yapın

Üyeyseniz, yorumunuzun sahipsiz kalmaması için giriş yapabilirsiniz (Değilseniz, neden üye olmuyorsunuz?) Yorumlar, onaydan geçmeden yayınlanmazlar.

Türkçenin doğru kullanıldığı yorumları seviyoruz. (Nasıl yazmalıyım?)

Yorum Ön İzleme: Denemesi Bedava

RASTGELE

GÜVENCE

MEKTUP

SOSYAL

POPÜLER

KUİZ

ÖNE ÇIKAN

VİDEO

SON KONUŞULAN

ARŞİV

1,921 yazı. Dile kolay...