“Odadan Çıkma” ca!

Submachine, Flash ortamında hazırlanmış kaliteli bir adventure oyunu. Çözmeniz gereken bir bulmaca var. Çok zor değil ve bence gayet zevkli.

Hadi bakalım, nasıl bişeymiş!

Sevebilirsin...

101 Yanıt

  1. zeynep dedi ki:

    cok zevkli bir oyun… gerçekten heyecanlı ve dikkat isteyen bir oyun.denemenizi tavsiye ederim.oyunun sonundaki acik hava manzarası da o dar odalardan sonra iyi geliyor.

  2. dilara_cansu dedi ki:

    lütfen odadan nasıl çıktığını yazabilirmisin gerçekten çok güzel bir ppyun ama odadan çıkılmıyo kafayı yiycem

  3. flightnumber_118 dedi ki:

    Aslında çözüm çok basitti ama madem istek oldu yazayım. Şimdi ilk olarak materyalleri toplayalım. Kaşık, vana,para ve kağıdı muhtelif yerlerden aldıktan sonra en alt kata iniyoruz. Zillerin olduğu odada zillere tıklayarak kutucukların dördünün de yukarıya çıkmasını sağlıyoruz. Böylece altındaki büyük kutuda bir bölme açılıyor. Oradan bir parça alıyoruz ve yukarı çıkıyoruz. Başlangıç bölgemizden sağdaki kapıya giriyoruz. Oradaki kabloların bağlı olduğu elektrik panosuna paranın üzerindeki numarayı yazıyoruz. (4913). Soldaki kutu açılıyor oradan bir şerit ve ikinci parçayı alıyoruz. Şeridi bir alt kattaki elektrik panosuna koyuyoruz. En alt kata inip şalteri açıyoruz. Elektrik geçmeye başlayınca kaşığı şalterin üstüne koyup kısa devre yapıyoruz. Makine kısa devre olunca bir kapak açılıyor ve 3. parçayı buluyoruz. Daha önceden şeridi yerleştirdiğimiz yere gelip panoya göz atın. Burada şeritlerin altındaki dikey ve yatay çizgiler vanalarla ilgili şifre. Daha sonra üst katta boruların olduğu odaya giriyoruz. Vanayı yukarıya giden boruya takıp en baştaki su yolunu kapalı tutup diğerlerini açıyoruz. Ardından vanaya tıklıyoruz. Sonra üst kata çatlak borunun olduğu yere gidip düşen topu alıyoruz. Bundan sonra iki kat aşşağıya inip o topu saate koyuyoruz. Saatten de dördüncü parçayı aldıktan sonra üst kata çıkıp duvardaki panoya parçaları yerleştiriyoruz. Artık özgürüz… 😀

  4. ayşe dedi ki:

    ilk başta dikkat etmediyseniz biraz zor fakat tüm malzeme ile mantık bir araya gelence manzaraya bakmak işten bile değil. Kolay gelsin.
    Ayrıca lütfen herkes kafasını kullansın. Anlatarak yaptıktan sonra nasıl keyif alacaksınınz ki….
    Kınıyorum…..

  5. flightnumber_118 dedi ki:

    Evet arkadaşlar bu oyun gerçekten kolaydı. Bakın yine bu sitede başka bir arkadaşın attığı link var. “White Chamber” diye. Orada bahsedilen Viridian Room ve Crimson Room’ u deneyin. White Chamber’ ı hiç denemeyin, çözemezsiniz. 🙂 Gerçekten zor bir oyun. Ben beceremedim çözene helal olsun. Ama Viridian Room ve diğerini de oynamanızı tavsiye ederim.

  6. duygu dedi ki:

    bu oyun kolaydı,flightnumber_118’e katılıyorum ,
    http://www.fasco-cs.com adresinde dediği oyunlar var,ben sadce crimson room dan çıkabildim ,halen viridian ve white chamber üzerinde çalışıyorum:))))))

  7. rapstar dedi ki:

    aslında white chamber çok zor gibi görünüyo ama tekniği anlayınca çok kolay. sanıyorum takılan kişiler köşedeki şalterde takılmışlardır.bir ipucu: kağıttaki işaretler soldakinden başlayıp yukarıdan aşağıya a.b.c.d.e.f.g….. diye gidiyor.şaltere “OPEN” yazın.sırasılyla harfler gelecek. ondan sonrasıda zor ama bütün iş buraya kadardı.son olarak: kapıya pembe bloklarla “HELP” yazın yine mors alfabesiyle. iyi şanslar. bir sorunuz olursa ugur2379@hotmail.com

  8. rapstar dedi ki:

    ve biz üç kişi çözdük ikimiz 14 diğeri 16 yaşında

  9. neslihan dedi ki:

    valla ben hepsini oynadım..biraz sabır ve dikkat işi arkadaşlar.yani çok zeki olmak yada olmamak sorunu değil..vaktiniz varsa ve yapacak daha önemli birşeyiniz yoksa oynayın derim..

  10. f dedi ki:

    yaa..viridian da sifrenin kızın dogum gunu olduguna emin misiniz?nasıl yazılacak gun ay yıl olmuooo cunku.

  11. Fenerbahçeli dedi ki:

    Oyunu bitirme süresi yaklaşık 30 dakika sürdü.. Bu türden oyun siteleri bilen varsa lütfen yazabilir mi?

  12. başak dedi ki:

    arkadaşlar ben bu tür oyunlara yeni başladım.
    Çok da zevk alıyorum .Başka bildiğiniz siteler varsa yazabilirmisin
    bi de bunu söylemekten utanç duyuyorum.Şu crimson roomda son yüzüğü bulamıyorum çıldıracam

  13. sinem dedi ki:

    the doors game deneyen oldumu ben yarım saate çözdüm ki benim zekam ortalamanın altında bence daha önce viridian room crimson room white chamber ve blue chamber çözmüştüm daha fazla istiorum ve mümkünse artık farkı seyler yapsınlar şifreler hep help me the doors game farklı birazdaha zekalarına güvenen arkadaşlar da çözsün sürelerini duymak hoşuma gider

  14. corisjulis dedi ki:

    notum flightnumber_118 nickli arkadaşa virdian room, crimson room ve white chamber i çözmüş bulunmaktayım bu odalardan ne kadar varsa çözerim iddia ediyorum.. burada söylediğiniz oyun ise çerez kalır.. 🙂 kızların zaferi diye alta not düşmeden olmaz…

  15. sultan dedi ki:

    sonunda geçtim kurtuldum [aslında zor değil ama mantık gerektiriyor]özellikle Flightnumber_118 çok sağol sen olmasaydın kafayı yiycektim

  16. sultan dedi ki:

    sorunuz olursa yorumlara yazın yardımcı oluruz

  17. yusuf [apaçi] dedi ki:

    oyun ilk çok zor gibi görünüyor ama aslında çok basit.Her şeyi bulup da kapıyı açamayanlar:kaşıkla kısa devre yapın emin olun işe yarıyooooooooo emin olmayabilirsiniz de o size kalmış bişii

  18. koyu cimbomlu dedi ki:

    yardımcı arkadaşlara teşekkür ederim. Özellikle ve özellikle Flightnumber_118 arkadaş çok sağol sen olmasaydın ya kafayı yiycektim ya da sinirimden bilgisayarı kıracaktım bol şanslar geçemeyenlere ALLAH sabır versin

  19. flightnumber_118 dedi ki:

    😀 arkadaşlar tabi bu yazıyı siteye ben yazdım ama yazmadan önce soruyu çözmüştüm. Çözmediğim soruyu yazmam (biri hadi bulamadık yaz cevabı derse rezil olmak da var yane :D)

  20. P-U-S-A-T dedi ki:

    ya ilk başlarda uraştım son üç parça kaldı daha fazla uraşamadım sonra devam ederim dedim saolsun arkadaşlar yazmışlar cevabını ama hiçte iyi yapmamışlar ukalalık yapmışlar neyse yapıcak arkadaşlar siz benim gibi yapmayın ve kendi aklınızı kullanın çok zevkli bi oyun insan bu oyunda kendi zekasını kendi ölçüyo

  21. Tüzün dedi ki:

    PUSAT niye baktin?????????? bakmasaydin ugra$saydinya?? TEMBEL!!! Kolay yolu secmi$sin sen!!!! Arkada$lar sizde böyle yapmayin yoksa oyunun tadi cikmiyo.. hicte zor bi oyun degildi PUSAT :))))

  22. manyakss dedi ki:

    viridian roomdayım herşeyi buldum iskeletin ayagındaki şifreyi çözdüm ama çıkamadım???????? buldugum küçük kagıtlarla zar oluşturdum ama o zarla alakalı bişi herhalde odadan çıkmak? bilen varsa yazsın kafayı yicemmm 5saat oldu

  23. hypno dedi ki:

    google da arayın hepsinin çözümü var abimiz googleda ama açıkçası ilk oynadıgımda white chamberda arabanın oldugu yere girmeye çalışınca çıkan adamda çok korkup oyunu yanlışlıkla kapamıştım:D:D ama ilk oynayışta bazn beklenmedik şyler olunca korkuyo insan 😀

  24. elif dedi ki:

    anam ben kafayı yiyecem. fasco blue chamber ve crimson roomdan çıktım ama viridianda takıldım. fasco-cs viridian ı çözen varsa acil anlatsın lütfen. yardım istemicektim ama dayanamıyom. imdaaaaaaaaaaaat!

  25. kontes ve deli turan dedi ki:

    valla arkadaşlar viridian da bu cesedin şifresini çözdük.küpü yaptık.ama sonra ne yapacağımızı bilmiyoz

  26. kontes ve deli turan dedi ki:

    arkadaşlar küp olmuyo

    6.kağıt lambanın üstündeydi
    ama tekrar alamıyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  27. kontes ve deli turan dedi ki:

    yaaaaaaaaaaa herşeyi yaptık ne yapcaz sanırım iskelete zarı vercekmişiz ama nassııl?

  28. kontes ve deli turan dedi ki:

    blue chamber da iki şey buldum 1i kağıt 1i kalem yardım edermisiniz

  29. marlon dedi ki:

    kontes ve deli turan!! hocam dolabın rafına CD kutusunu(CD içinde olacak) ,birayı(soğukken),tütsüyü koyuyosun.sonra çakmakla tütsüyü yak. ve sağdaki çubuk gibi şeyle çana vur iskelet kalkıp havalanıyor:)Biranın soğuk olduğunu anlamak için yandayken about item’e tıkladığında “so chilly” yazıyor.

  30. kontes ve deli turan dedi ki:

    marlon teşekkür ederiz

  31. kontes ve deli turan dedi ki:

    sağol marlon çıktık eğer white chamberlada ilgili bilgin varsa bekliyoruz biz başladık

  32. kontes ve deli turan dedi ki:

    yaaaa marlon şu white chamber da yardım etttttttttttttt şu motordamı ayna yardım edinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn help
    en yakın zamanda

  33. K@BUS dedi ki:

    arkadaşlar the doors oyununu çözen bana anlata bilirmi biri türlü oyunu bitiremedim.

  34. kontes ve deli turan dedi ki:

    o oyun nerede kabus söylede bakalım

  35. kontes ve deli turan dedi ki:

    yaaaaaaa şimdi blue chambera girdik ama hiç kimse bu oyun hakkında ipucu yazmamış allah rızası için bişeyler yazın biliyosanız

  36. K@BUS dedi ki:

    http://www.kraloyun.com da zeka kategorisinde sitede adı hapis 2 diye geçiyor.

    bi bakar mısınız?
    🙂

  37. k@bus dedi ki:

    la baksanıza oyuna öyle artist gibi yorum yazmakla olmuyor bu işler yarına oyunun çözümünü istiyorum

  38. DİLEK dedi ki:

    white chamber dahileri…en son mor bölüme geldim.mor bloklarla help yazamıyorum,bi yardım elinizi uzatın yoksa çıldırıcam

  39. €miR dedi ki:

    Fena değilmiş. Damlayan suların sesi çok sinirlerimi bozdu 🙂

  40. dLn dedi ki:

    viridian room da iskeletin ayaindaki sifre günlükte yazan bisikletinin calindigi gün.. su sekilde girceksiniz mesela : temmuz ayının 18i ise 0818 gibi..

  41. ancyra dedi ki:

    arkadaşlar alın size link.. http://www.odaoyunlari.blogspot.com envai çeşit odadan çıkma tarzı oyunlar..kolay gele 🙂

  42. PINARCIK dedi ki:

    White Chambers: Aynayi duvara taktim. Eeee…. şimdi ne olucak????
    Pembe bloklarla HElp’i nereye yazıcam?

  43. Birce dedi ki:

    http://www.kraloyun......pis.3.html

    the doors oyununun baska versiyonu….oyunu cozen LUTFEN benimle irtibata gecsin seboist1.1c@gmail.com

  44. brcc dedi ki:

    yaa arkadaşlar bunla bu kdr uuraşıosanız dier oyunlarda naaparsınız bilmiorm..

  45. sanem dedi ki:

    şu ana kadar crimson room , viridian room, white chamber, blue chamber, dona room,escape_room,motas oda oyunlarının hepsini bitirdim ama şimdi the doors da takıldım yahu gerizekalıyım mı ne? almadıım bişi mi war lütfen yapan bana annatsın! rica ediorum:(

  46. esra dedi ki:

    ya şu oyunun adını yazarmısınız bana lütfen ya bende oynamak istiyorum yazıyorum ama çıkmıyo adı ne söylermisiniz

  47. sanem dedi ki:

    hangi oyunun yahu. the doors oyunun adı.
    google a yas bulursun ama basen olmuo thedoors die birleşik yas belki ööle gelir oki?

  48. Can dedi ki:

    Güzeldi valla…  Yapana helal olsun :))

    Bitirdim ama zorlukla 😀 😀

  49. IRMAK dedi ki:

    “”corisjulis diyor ki:

    26 Şubat 2006 19:34
    notum flightnumber_118 nickli arkadaşa virdian room, crimson room ve white chamber i çözmüş bulunmaktayım bu odalardan ne kadar varsa çözerim iddia ediyorum.. burada söylediğiniz oyun ise çerez kalır.. kızların zaferi diye alta not düşmeden olmaz… “”
    corisjulis arkadaşa tamamen katılırom ,bn de bunları çözmüş bulunmaktayım,burda da kızların zaferi..:)

  50. Strahd Von Zarovich dedi ki:

    Şimdiye kadar yazılan yorumlar çok evvelki tarihlere denk geliyor muhtemelen yardım isteyen arkadaşlar çoktan bitirmişlerdir ama white chamber da:
    -Kumandanın arkasına çipleri takarak mavi kapıya dogru butona bastığınızda kumandada yanan her renk ışık için kapıyı ayrı ayrı açın ve verilecek ayna, motorsiklet farı, dürbün gibi edevatı toplayın
    -Daha önce bulduğunuz L şeklindeki çubuğu büyük kapının sağındaki küçük deliğe takın büyük aynayı da bu çubuğun üzerine yerleştirin
    -Masanın altında bulduğunuz U şekilli metali motorsikletin önüne yerleştirin ve farı buraya takın (bunun için motorsikletin arka oturağının altındaki kilitli mini bagajdan ingiliz anahtarını almış olmanız gerekmektedir)
    -Motora küçük anahtarı takın ve ışığı açın, ışık aynadan yansıyıp arabanın olduğu duvarda bir kagıdın görünmesine yardımcı olacaktır.İçeri duvardaki bu kagıda dürbün ile camdan bakın bir numara çıkacak.
    – Bu numara motorsikletin üzerindeki renkli tuşlar ile yazıp tekerlekteki kilidi çözeceğiniz numaradır.
    -Kilidi çözdüğünüzde altından mor renkli çip çıkacak kumandanın arkasında gri renkli çipi çıkarıp bunu takın ve tekrar mavi kapıya yönelin kumandada mor renkli ışık yandığında kapıyı açın
    -Önünüze gelecek ekranda mor yada rengi herneyse:) blokları kullanarak help yazmanız herekiyor
    -Bunu yazarken bir parçasını masadaki kitabın içinden düşen diğer parçasını tavandan levye ile kazıdığınız kagıttaki telgraf metninden :pP yardım alabilirsiniz benden bu kadar stop

  51. beril dedi ki:

    ya bu viridian roomda çöp kutusunun altındaki çakmağı almıştım şimdi alamıyorum. nereye tıklamamız gerekiyor? delirmek üzereyim…

  52. melus dedi ki:

    iyide white chamberde cipler nerde???

  53. victory dedi ki:

    Motorsikletin yanında diye hatırlıyorum.

  54. SEDA dedi ki:

    yaaa the doors da resmın arakasındakı sıfreyı bulamıyorummmm odalaa gırebıldım ama sıfreyıyı bulamadıgım ıcın oda ters bır sekılde bana bakıyorr.. yardım edın tırnak kalmadı bende…

  55. sayneep dedi ki:

    bn daha bu alemlerde yeniyim-şimdiye kadar kiçbirşey çözmüş diilim ama az kaldı yaa -daha 12 yaşındayım bunları çözmeye çalışırken eğleniyorum-bana birileri bunların çözümünü yollayabilirmi?kral oyundaki the door dahil-viridian room….

  56. purple dedi ki:

    sevgili SEDA, the doors da aynı adamın fotografını bulman gerekio 3. odada ters olan oda, orada fotografın ustunde scape yazıo, bu harflerin rakamlarını telefon yardımıyla bulabilirsin…

  57. seda dedi ki:

    cok tesekkurler purple ben onu buldum sadece gozumde gozluklerım olmadıgı ıcın p harfını f olarak kodluyordum:)) sımdı sadece kartları sırası ıle oturdamadım

  58. Beyza dedi ki:

    BİR TÜRLÜ OYUNU GEÇEMEDİM!!! YARDIM EDİN EN KISA ZAMANDA !!!!!!!

  59. yfthk dedi ki:

    arkadaşlar the doors 2 yi nasıl çözdünüz scape yazısını nasıl kodluyoruz

  60. yfthk dedi ki:

    henüz her odaya da giremedim yardım edin

  61. seda dedi ki:

    scape nın kodlaması telde msj yazar gıbı
    rakam olarak kodladıgında 72273 kolay gelsin

  62. seda dedi ki:

    simdi de kral oyun da hapis 4 de takıldım.. butun herseyı cozdun oyunun sonu dıye gosterılen yer aslında son degıl en son fılm ı seyrettıgınde oyanayan adamın oyunu bıtınce bı artı ısaretı belırıyor ona tıklayınca bos duvarda bı gızlı kasa var o cıkıyor gızlı kasa ya yazılıcak sıfreyı bulamadım…. yardım edınnnnnnnnn ltfnnnnn

  63. yfthk dedi ki:

    the door oyununu bitirmiştim ama bitiren arkadaşlara bir sorum var 4 adet küp buluyoruz. Ro yazan yer için küp yok değilmi?

  64. yfthk dedi ki:

    kral oyun da hapis 4 de en son fılm ı seyrettıgınde oyanayan adamın oyunu bıtınce bı artı ısaretı belırıyor ona tıklayınca bos duvarda bı gızlı kasa var o cıkıyor gızlı kasa ya yazılıcak sıfreyı elimizdeki kağıtta ki linkden alacağız ama link bozulmuş. şifre bu linkde var ” http://takagism.fasc.....amber.html ” orada tornavida çıkıyor. onunla kapıyı açıyorsunuz zorlayarak ve yazılar çıkıyor finish.

  65. karasea53 dedi ki:

    door çözdüm!!!!!!en sonuda ters odadan sonra mutfak var sembol kartlarını sırasıyla açık olan kutuya koyun kutu kapanıyor ve oyun bitiyor. sonunda ama hapis 4 de bende takıldım kasa şifresi 6000- 9000 arası değil tek tek denedim. ama bulamadım bende kasa şifresini bulamadım…

  66. esra dedi ki:

    yaa bu viridian room da cd nerde usta yaa
    biri sölesiiiiin

  67. ertone dedi ki:

    karasea53 kardeş sembol kartlarını sırasıyla koyuyorum fakat kutu kapanmıyor şu sıralamayı yazar mısın lütfen

  68. ERÇAY dedi ki:

    viridian room

    1. isigi ac
    2. cin yazili 1 kagit kücük kirmizi dolapdaki ayakabilarin altinda
    3. kirmizi dolabin altinda bir resim cercevesi cikacak (ama lazim olmayacak)
    4. cin yazili 2 kagit hemen sol tarafta iki kahverengi yastiklarin altinda
    5. gri dolabin en üst rafina tikla yani tam lambanin altina ve sonar yaklasinca sol tarafa orada 3 cin yazili kagit var ve sag tarafa tikladiginizda kaleme benzer bir sey var. (hani bu yakinca kokan cibiklar varya onlardan)
    6. dolabin alt kisminda sari albümün icindeki resimler gereksiz
    7. ortada kirmizi örtüyü acin ve ikeletin sag elinden bir kutu ve sol ellinde bir anahtar var onlari alin ( anahtar sol elinin bitip uzun kolkemigin basladigi yerlere tiklayin düsecek)
    8. simdi acik olan kirmizi örtüyü tiklayin ve onu da sag taraftaki öbür malzemelerin yanina aliyorsunuz.
    9. malzemelerin orda bulunan sag alt taraftaki kirmizi örtüye tiklayin ve „about item“ yazisina basin ve örtü büyüyecek
    10. simdi örtünün üzerine birkac kez tiklayin yirtilacak ve yesil bir kare cikacak, onu alin ve sonra „try to escape“ yazisina basarak geri gidiyorsunuz.
    11. gri dolapdan kirmizi bir albüm var (günlük) onu alin ve anahtarla acin
    12. simdi sayfalari tek tek acin 6 olmasi lazi orada ilk satir olarak su yaziyor: “this ist he worst day of my life” . evet o sayfanin tarihine bakin cünkü o gün hem kiz arkadasinin dogum günü hem de bisiklettin caldirdigi gün ve otarih iskeletin ayagindaki kiliti acmak icin sifre: mesela bende tarih jan 2, 2005 yani birinci ayin ikisi ve sifre olarak: 0102.
    13. iskeletin ayagindaki kiltie sifreyi verin ve dogru sifre ise kilit acilir.
    14. buzdolabin icinde üst rafda 4. cinyazili kagit var. icindeki icicegi almayin daha!!!
    15. yaninda cöptenekesi var onun icinde bir kagit var ve onun icinde scalar var onu da alin
    16. simdi sag tarafta malzemelerin bulundugu yerde o saclara tiklayin ve „about item“ yazisina basin ve sonra „try to escape“ yazisina basarak geri gidin ve tekrar cöp tenekeye tiklarsaniz altindan bir cakmak cikacak, onu alin
    17. simdi gri dolabin yanindaki mavi kapiya gidin, önünüzde tam köse olacak, yani sol taraf yesil duvar ve sag taraf mavi kapi ve üst sag kösede lambanin kenari görünüyor olmasi lazim oraya tiklayin ve sol kaverengi citanin üzerinde kücük 5. cinyazisi var ve tekrar lambaya basin üstünde kücük bir kagit daha var oda 6. cin yazisi

    evet tüm malzemeleri topladik, gelelim isi cözmeye:

    18. önce saclara tiklayin ve „about item“ yazisina basin simdi cakmagi alin ve saclarin üstüne cok tiklayin yani saclar yaniyor ve sonra kareli bir sekil meydana cikiyor.
    19. simdi mavi kapakli kutuyu „about item“ modusla bakin ve icinden ikihap ile bir kagit cikacak. haplar lazim degil ama kagidin üstündeki cin yazilarini demin saclarin yaktiginiz kagitla karsilastirin ve hangi zar numarasinda hangi cin sembolü oldugunu ögrenin.
    20. simdi o yesil zar karesini alin ve cin sembolerini demin ögrendiginiz gibi zar sayilarin üstüne koyun ve hepisini dogru koydugunuzda kendiliginden bir kutu olusuyor.
    21. simdi cd kapaginin icine cd yi koyun
    22. simdi buzdolabindaki birayi cikarin (niye simdi diye sorarsaniz cünkü soguk kalmasi gerekiyordu, ölenin günlügünde diyorki bira soguk olmazsa ben ona bira demem.)
    23. simdi gri dolabin sari canak ve sari can olan yere sirayla bunlari koyuyoruz:
    kokucibiklari (hani kaleme benziyorlarya)
    cd
    bira

    24. simdi cakmakla cibiklari yakin ve cani yanindaki kücük sopaya basarak calin
    25. ve iskelt kalkiyor !!!

  69. ufuk özkan dedi ki:

    bırı bana hapıs 4 dun şifresını söylesın ne olur yok sa ders calışamıcam

  70. burçak dedi ki:

    noluur biri blue chamber hakkında bişey sölesin.anahtarı aldım ama tupe koyup geri gönderdim borudan.anahtar yok oldu…napçam:(

  71. acar dedi ki:

    yaaa ltf biri soylesin hapis 4 deki son cubuga benzeyen sey nerde?????

  72. brc dedi ki:

    beyaz çubuğu bulmak için yastık havadayken yatağın başucuna tıklamak gerekiyomuş.. zor oldu ama sonnda bn de bulabldm..

  73. ARICI dedi ki:

    BEN KASAYI BULDUM HAPİS 4 DE AMA ŞİFREYİ BİLMİYORUM ARKADAŞIN BİRİ LİNK VERMİŞ AMA O ODA OLMUYOR 2189 YAZIYOR AMA OLMUYOR

  74. ahmt dedi ki:

    ARKADAŞLAR HAPİS 4 OYUNUN ŞİFRESİNİ BULDUM HERKESE HAYIRLI LSUN UYDURUK BİR TOPNAVİDA İÇİN BUNLARI YAPIYORUZ LİNK http://takagism.fasc.....amber.html BUNUNU VEREN ARKADAŞ YANLIŞ SOYLEMİŞ GERÇEK ŞİFRE

    1994 DUR HERKESE HAYIRLI UĞURLU OLSUN

  75. sivaslı serhan dedi ki:

    hapis 4 te kasa falan yok kardeşim kandırmayın milleti ne kasası ben oyunu 12 dakıkada çözdüm kasa falan görmedim evden de kurtuldum yardım isteyen olursa bana ulaşsın

  76. merlis dedi ki:

    yaa arkadaşalar hapis2 baştan sona anlatır mısınız kafayı yicem lütfen

  77. şkd dedi ki:

    kral oyunda hapis de tıkandım yardımci olursaniz sevinirim

  78. seda dedi ki:

    mrb oyun bana geleli 3 gün oldu finallerime calısamıorum delirebilirim 12 tane sey buldum bi kırmızı kutuda bulusturdugumda aptalca oynayan bi adam cıktı hepsi bu cıkamıorum offff!!!!

  79. didem dedi ki:

    hapis 4 de şifre 1994

  80. ismet dedi ki:

    arkadaşlar hapis oyununda o 2.yüzük perdeyi acıp kapayıacıp aşagıya düşüyor ben oyunu bitirdim .bitiremeyene allah sabır versin@

  81. murat dedi ki:

    slm arkadaslar ben crimson room da kutuyu çalıştıramadım pil in tekini bulamadım ayrıca cd kutusu var ama cd de yok lütfen yardım cı olurmusnuz ii geceler

  82. karina dedi ki:

    pilin biri yastık ile yatak başı arasında. yastığı kaldırıp arayı tıkla

  83. kkg dedi ki:

    ben her şeyi erçay gibi yaptım zili de çaldım fakat iskelet kakmadı

  84. joker dedi ki:

    biranın soğuk olması lazm kafayı yedm cozene kdr ama 3 gunde bitrdm bira soguk olması lazm dedgm gbi sora tutsuyu yak canı cal yanndaki sora kalkıo

  85. emre dedi ki:

    ercay kardeş tarif etmissin ama ya sen yazmsdın yada ben göremedim şu cd nin yeri neresi

  86. cely dedi ki:

    ya arkadaşlar bu doors2 de arkaya bakan resimdeki şifreyi nasıl buldunuz ben hiç bi yerde scape yazan bi yazı bulamadım yardım lütfen…..

  87. alphan dedi ki:

    sonra artı işareti çıkıo TIKLION KASA FLN YOK

  88. kkg dedi ki:

    lütfen biri bana banyoda hapis oyununda 2. odada kitaplığın üstündeki parlak şeyi nasıl alacağımızı söyleyebilir mi

  89. kursat dedi ki:

    alphan kardeş artının üstüne tıkla ama film bittikden sonra 3 kere veya daha fazla tıkla

  90. kursat dedi ki:

    cely kardeş 72273 şifre bu

  91. çıldırıcammm dedi ki:

    Yaa 4te 2.pil nerde yaa

  92. çıldıracam bu ne yaa dedi ki:

    yaa lütfen hapis2deki kapalı kapı nasıl açılıo yaa hepsini buldum bi tek o kilitli galiba o kapı kaldı yaaaa

  93. umi dedi ki:

    hapis 4 de ufak beyaz bişe var onun ikincisin aldım sona oyun kapandı sona çatım orda yok(aldığım yerde

  94. umi dedi ki:

    flightnumber_118 kardeşim ben vanayı koyamadım.

  95. ertyt dedi ki:

    kasa var hapis 4te kasa var serhan.ama artıya 3 kere tıklaman gerek!!!!!!!!

  96. asil dedi ki:

    ben o kırmızı kutunun içine herşeyi koydum ama oynayan adam çıkmadı
    bi tane pil eksik ondanmı acaba

  97. ozlem dedi ki:

    cok guzeldı devamını beklıyoruz boyle oyunların

  98. yusuf.47 dedi ki:

    arkadaşalar hapis 4 oyununun kasanın şifresini bulamıyorum yardımcı olursanız sevinirim…

    yusuf.47@hotmail.com

  99. rapp dedi ki:

    arkadaşım hapis 2 kolay bi oyun yanada oynama sekli war orayı oku 50 centi bul üstündeki numara 1493 kasanın şifresi artı inciyi bull vitrindeki ksanınki de o artı kaşık la elktrik gelen yere at kasıgı

  100. angela dedi ki:

    yaa ben hapis 4 diğer adı crimson mı ne onda artıya basınca kaset kapanıyo basılmıyo yani nasıl yapıcam yardım edin lütfen

  101. hasan_guler dedi ki:

    hapis 4 te adam dans ederken çıkıyo tıklayında cd playere geri dönüyoooo
    yardım edin

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir